blog1_magenta.png

Dynamická práca v Telekome? Nezostávaj stáť, pohni sa vpred

Zmena nie je vždy jednoduchá, ale práve ona nám dáva príležitosť rásť. V Telekome objavujeme v ľuďoch skrytý potenciál a sme pripravení ich posúvať ďalej, otvárať pred nimi nové možnosti a pomáhať im dosahovať ciele. Chceme, aby boli sami sebou a aby sa cítili ocenení. Cestou plnou výziev som si prešiel aj ja a odpoveď na otázku, či sa dá byť programátorom navždy, je u mňa jasná.

prochazka_jan_blog-20240507-113832.jpg

Ján Procházka

7. 5. 2024

2 min. čítanie

blog3_magenta.png

Ako DevOps špecialista mením hru: Prečo by si mal/a pracovať v IT aj ty?

V srdci digitálnej transformácie sa nachádzajú odborníci, ktorí sú pre chod a inováciu technologických produktov a služieb nenahraditeľní. Jednou z kľúčových pozícií, ktorá umožňuje tento pokrok, je práca DevOps špecialistu. Moja práca je zameraná na udržiavanie, podporu a rozvoj produktu Cramer. Dnes sa s vami podelím o to, čo moja práca obnáša, prečo je taká dôležitá a prečo by si mal zvážiť kariéru v tomto smere aj ty.

debnar_marek_blog.jpg

Marek Debnár

7. 5. 2024

2 min. čítanie

760x440_novotny.jpg

Kto povedal, že z 1 modelu nečerpá celá firma?

Ak je vaším cieľom natrénovať si Machine Learning model, dnes už úplne bežnú úlohu v dátovom svete, tak to hravo zvládnete aj s pomocou veľkého množstva návodov a rád dostupných na internete.

novotny_jakub_blog-20230626-153811.jpg

Jakub Novotný

4. 12. 2023

4 min. čítanie

22.-760x440_zudor.jpg

Ako meníme pohľad na kampane

Pojmy, ako sú ponuky a kampaňovanie, si ľudia často spájajú s otravnými esemeskami, nevyžiadanými e-mailmi a reklamou, ktorá je v dnešnej dobe úplne všade – v novinách, v televízii, v rádiách a na internete. Tento negatívny pohľad na ponuky a kampane vznikol práve z dôvodu nesprávneho presvedčenia nespočetného množstva organizácií, že kvantita ponúk a ich rozptyl je cesta k úspechu, a to bez ohľadu na očakávania zákazníkov. Ďalším trendom, ktorý často vidíme a prispieva k negatívnej skúsenosti zákazníkov, je posielanie kampaní „naslepo“, keď organizácie očakávajú, že väčšinu zákazníkov kampaň osloví. Garantujeme vám, že vo väčšine prípadov neosloví, čo má za následok hore uvedené predsudky zafixované v podobe negatívnej skúsenosti zákazníka. Ale…

zudor_stanislav_blog-20231010-132910.jpg

Stanislav Zúdor

17. 10. 2023

2 min. čítanie

21.-kto-povedal-ze-demokracia-plati-iba-v-politike.jpg

Kto povedal, že demokracia platí iba v politike?

Dáta sú kľúčovou komoditou dnešného firemného prostredia. My v T-čku o tom vieme svoje. Naše firemné ciele, obchodné rozhodnutia či hodnotenia zamestnaneckých úspechov sú v prvom rade postavené na expertnej analýze dát a správnej interpretácii výsledkov.

fedorko_martin_blog.jpg

Martin Fedorko

17. 10. 2023

4 min. čítanie

17.-760x440_b2b.jpg

Kto povedal, že mobilného operátora využívajú len bežní ľudia?

Ľudia vo všeobecnosti, no občas aj naši samotní zákazníci, si nás predstavujú iba ako telekomunikačného operátora. V praxi to vyzerá asi tak, že sa pýtajú otázky typu: „Aké máte v ponuke mobily a paušály?“ Naši zamestnanci im však trpezlivo vysvetľujú, že „ST-čko“ má obrovskú divíziu, ktorá sa stará o biznis zákazníkov. Že čo to znamená? Nikdy nekončiace dobrodružstvo.

marusakova_daniela_blog-20230911-123429.jpg

Daniela Marušáková

12. 9. 2023

2 min. čítanie

Zostaňme v kontakte

aj na sociálnych sieťach