Dynamická práca v Telekome? Nezostávaj stáť, pohni sa vpred
Zmena nie je vždy jednoduchá, ale práve ona nám dáva príležitosť rásť. V Telekome objavujeme v ľuďoch skrytý potenciál a sme pripravení ich posúvať ďalej, otvárať pred nimi nové možnosti a pomáhať im dosahovať ciele. Chceme, aby boli sami sebou a aby sa cítili ocenení. Cestou plnou výziev som si prešiel aj ja a odpoveď na otázku, či sa dá byť programátorom navždy, je u mňa jasná.
Ján Procházka
7. 5. 2024
2 min. čítanie
Ako DevOps špecialista mením hru: Prečo by si mal/a pracovať v IT aj ty?
V srdci digitálnej transformácie sa nachádzajú odborníci, ktorí sú pre chod a inováciu technologických produktov a služieb nenahraditeľní. Jednou z kľúčových pozícií, ktorá umožňuje tento pokrok, je práca DevOps špecialistu. Moja práca je zameraná na udržiavanie, podporu a rozvoj produktu Cramer. Dnes sa s vami podelím o to, čo moja práca obnáša, prečo je taká dôležitá a prečo by si mal zvážiť kariéru v tomto smere aj ty.
Marek Debnár
7. 5. 2024
2 min. čítanie
Kto povedal, že z 1 modelu nečerpá celá firma?
Ak je vaším cieľom natrénovať si Machine Learning model, dnes už úplne bežnú úlohu v dátovom svete, tak to hravo zvládnete aj s pomocou veľkého množstva návodov a rád dostupných na internete.
Jakub Novotný
4. 12. 2023
4 min. čítanie
Ako meníme pohľad na kampane
Pojmy, ako sú ponuky a kampaňovanie, si ľudia často spájajú s otravnými esemeskami, nevyžiadanými e-mailmi a reklamou, ktorá je v dnešnej dobe úplne všade – v novinách, v televízii, v rádiách a na internete. Tento negatívny pohľad na ponuky a kampane vznikol práve z dôvodu nesprávneho presvedčenia nespočetného množstva organizácií, že kvantita ponúk a ich rozptyl je cesta k úspechu, a to bez ohľadu na očakávania zákazníkov. Ďalším trendom, ktorý často vidíme a prispieva k negatívnej skúsenosti zákazníkov, je posielanie kampaní „naslepo“, keď organizácie očakávajú, že väčšinu zákazníkov kampaň osloví. Garantujeme vám, že vo väčšine prípadov neosloví, čo má za následok hore uvedené predsudky zafixované v podobe negatívnej skúsenosti zákazníka. Ale…
Stanislav Zúdor
17. 10. 2023
2 min. čítanie
Kto povedal, že demokracia platí iba v politike?
Dáta sú kľúčovou komoditou dnešného firemného prostredia. My v T-čku o tom vieme svoje. Naše firemné ciele, obchodné rozhodnutia či hodnotenia zamestnaneckých úspechov sú v prvom rade postavené na expertnej analýze dát a správnej interpretácii výsledkov.
Martin Fedorko
17. 10. 2023
4 min. čítanie
Kto povedal, že mobilného operátora využívajú len bežní ľudia?
Ľudia vo všeobecnosti, no občas aj naši samotní zákazníci, si nás predstavujú iba ako telekomunikačného operátora. V praxi to vyzerá asi tak, že sa pýtajú otázky typu: „Aké máte v ponuke mobily a paušály?“ Naši zamestnanci im však trpezlivo vysvetľujú, že „ST-čko“ má obrovskú divíziu, ktorá sa stará o biznis zákazníkov. Že čo to znamená? Nikdy nekončiace dobrodružstvo.
Daniela Marušáková
12. 9. 2023
2 min. čítanie