Ako meníme pohľad na kampane
Pojmy, ako sú ponuky a kampaňovanie, si ľudia často spájajú s otravnými esemeskami, nevyžiadanými e-mailmi a reklamou, ktorá je v dnešnej dobe úplne všade – v novinách, v televízii, v rádiách a na internete. Tento negatívny pohľad na ponuky a kampane vznikol práve z dôvodu nesprávneho presvedčenia nespočetného množstva organizácií, že kvantita ponúk a ich rozptyl je cesta k úspechu, a to bez ohľadu na očakávania zákazníkov. Ďalším trendom, ktorý často vidíme a prispieva k negatívnej skúsenosti zákazníkov, je posielanie kampaní „naslepo“, keď organizácie očakávajú, že väčšinu zákazníkov kampaň osloví. Garantujeme vám, že vo väčšine prípadov neosloví, čo má za následok hore uvedené predsudky zafixované v podobe negatívnej skúsenosti zákazníka. Ale…
Stanislav Zúdor
17. 10. 2023
2 min. čítanie
Kto povedal, že demokracia platí iba v politike?
Dáta sú kľúčovou komoditou dnešného firemného prostredia. My v T-čku o tom vieme svoje. Naše firemné ciele, obchodné rozhodnutia či hodnotenia zamestnaneckých úspechov sú v prvom rade postavené na expertnej analýze dát a správnej interpretácii výsledkov.
Martin Fedorko
17. 10. 2023
4 min. čítanie
Kto povedal, že mobilného operátora využívajú len bežní ľudia?
Ľudia vo všeobecnosti, no občas aj naši samotní zákazníci, si nás predstavujú iba ako telekomunikačného operátora. V praxi to vyzerá asi tak, že sa pýtajú otázky typu: „Aké máte v ponuke mobily a paušály?“ Naši zamestnanci im však trpezlivo vysvetľujú, že „ST-čko“ má obrovskú divíziu, ktorá sa stará o biznis zákazníkov. Že čo to znamená? Nikdy nekončiace dobrodružstvo.
Daniela Marušáková
12. 9. 2023
2 min. čítanie
Keď musíme byť rýchlejší než náš internet
Len si predstavte, koľko zákazníkov a domácností využíva pevný internet. A čím väčšia štruktúra, tým väčšia je pravdepodobnosť, že v nej čas od času nastane technický problém. Kto však povedal, že sa nedá ustrážiť toľko zariadení a zaručiť, že problémy v sieti budú objavené skôr, než to bude mať vplyv na zákazníka?
Jan Schubert
11. 9. 2023
2 min. čítanie
Snaha predurčuje výsledky
Počas svojej kariéry sa môžete stretnúť s názorom, že je dobré uplatniť sa v oblasti, v ktorej máte aspoň nejaké skúsenosti alebo ktorú ste študovali. V dnešnom článku však sami zistíte, že v Telekome ponúkame také široké možnosti sebarealizácie, že tabuľkové zaradenie na pracovnej pozícii podľa predchádzajúcich skúseností u nás jednoducho nefunguje. Svoje o tom vedia aj naši projektoví manažéri.
Jan Dancinger
11. 9. 2023
3 min. čítanie
Spoločne budujeme továreň na AI/ML modely
Michelangelo, Bighead, Overton. Ak je AI/ML vašou doménou, tieto tri termíny vám pravdepodobne niečo hovoria. Ak aj nie, ide o frameworky firiem Uber, Airbnb a Apple, presnejšie komplexné MLOps ekosystémy, ktoré majú na starosti vývoj, produkcionalizáciu, monitoring a celkovú správu machine learning modelov.
Jakub Novotný
25. 7. 2023
4 min. čítanie